Podawajcie swój ranking filmów tego niedocenianego reżysera.
1. W zawieszeniu - 8/10
2. 80 milionów - 7/10
3. Fotograf - 7/10
4. Zwolnieni z życia - 7/10
5. Ostatni prom - 6/10
6. Polska śmierć - 6/10
7. Nie ma zmiłuj - 6/10
8. Mała Moskwa - 5/10