Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Belle Epoque - 7 2 - Chico i Rita - 6 3 - Artysta i modelka - 6 4 - Królowa Hiszpanii - 6 5 - Taniec Wiktorii - 5 6 - Zbyt wiele - 4